W odróżnieniu od wielu innych tego typu konferencji, nasz event będzie się opierał na samych konkretach - najlepszych praktykach, insightach oraz case studies. Program tworzy team naszych ekspertów - praktyków biznesu oraz zaproszonych gości - liderów rynku. W programie znajdą się m.in. inspiracje od TikToka, warsztaty z kreacji, case studies z udziałem marketerów & TikTokerów. Część wykładową zamkniemy panelem dyskusyjnym, z którego uczestnicy dowiedzą się, co o nadchodzących branżowych wyzwaniach sądzą doświadczeni marketerzy i TikTokerzy. Tak owocny dzień zakończymy lunchem połączonym z sesją networkingową.
Patronat medialny
28.06.2022
godz. 9:00 - 15:30
Crowne Plaza Warsaw Rondo Daszyńskiego 2
Dla kogo jest ten event?
Event kierujemy do marketerów, którzy zastanawiają się nad wykorzystaniem TikToka w komunikacji i firm, które mają za sobą pierwsze kroki, ale czują, że nie do końca wykorzystały jeszcze potencjał tej platformy.
Stworzyliśmy formułę, w ramach której dzielimy się nie tylko case studies, learningami, ale która daje naszym klientom przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń.
Prelegenci
Kamil Wiszowaty
CEO
GroupOneMedia
Rafał Kaniecki
Head of Agency Partnerships, Central Europe
TikTok
Marta Łysiak
Managing Director
Labcon
Dominika Skirlo
Creative Lab Lead
TikTok
Maciej Szamowski
Brand Strategy Lead
TikTok
Piotr Żurkowski
Agency Partnership Manager (Agencies, SaaS)
TikTok
Joanna Urbanowska
Social Media & Influencer Marketing Manager
Empik
Sebastian Pender
Dyrektor Marketingu
Profi S.A.
Sylwia Chmielewska-Fryze
COO
SalesTube
Michał Salamon
E-commerce Lead
SalesTube
David Dobrowolski
One Social Lead
SalesTube
Adam Kręgielewski
Head of Strategy & Social Media
Labcon
Albert Radomski
Paid Social Manager
SalesTube
Natalia Żmuda
Social Media Team Leader
Labcon
Krystian Wydro
Design Team Leader
Labcon
Klaudia Jamróz
Influencer Marketing Manager
Labcon
jefre.i.am
TikToker
zetkacper
TikToker
Anna Balcerowska
Client Service Director
Labcon
Program eventu: Let’s TikTok. Let’s Talk.
Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk.
- 9:00 - 9:30 | Rejestracja uczestników
- 09:30 - 10:00 | Powitalna kawa + networking
- 10:00 - 10:05 | Oficjalne przywitanie
- 10:05 - 10:25 | TikTok. Z czym to się je?
- 10:25 - 10:50 | TIKTOK - IT'S A MATCH
- 10:50 - 11:10 | TikTok 2022 - aktualne dane, nowości na platformie.
- 11:10 - 11:30 | Przerwa kawowa połączona z sesją networkingową
- 11:30 - 11:50 | Storytelling na miarę naszych czasów. Współpraca z TikTokerami
- 11:50 - 12:15 | Co dziś na launch? O tym jak wprowadziliśmy markę JemyJemy na rynek
- 12:15 - 12:40 | Jak wykorzystać TikToka do promocji marki kosmetycznej?
- 12:40 - 13:00 | Przerwa kawowa połączona z sesją networkingową
- 13:00 - 13:25 | Kreacja na Tik-Toku w pigułce
- 13:25 - 13:55 | Let's do it - on TikTok!
- 13:55 - 14:35 | Panel dyskusyjny z udziałem TikTokerów i marketerów
- 14:35 - 15:30 | Lunch połączony z sesją networkingową
09:00 - 9:30
Rejestracja uczestników
09:30 - 10:00
Powitalna kawa + networking
10:00 - 10:05
Oficjalne przywitanie
Prelegenci
Rafał Kaniecki, Head of Agency Partnerships, Central Europe TikTok
Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
10:05 - 10:25
TikTok. Z czym to się je?
Konsumpcja TikToka dynamicznie rośnie! W platformie rozsmakowało się wielu nowych użytkowników (w tym tych starszych), a samymi tiktokami zajadamy się coraz częściej. Zasmakowały nam do tego stopnia, że na nasze guilty pleasures poświęcamy więcej czasu, niż na inne platformy. Podczas prezentacji dowiecie się, jakie treści można znaleźć w menu TikToka, a także jaki rodzaj dań cieszy się największą popularnością wśród jego smakoszy. Na pewno zaostrzymy Wam apetyt na tę platformę!
Prelegenci
Adam Kręgielewski, LABCON
Natalia Żmuda, LABCON
10:25 - 10:50
TIKTOK - IT'S A MATCH
Z tej prezentacji dowiesz się jak TikTok wzmacnia przekaz, zwiększa sprzedaż i zaangażowanie. Poznasz drivery, które powodują wzrost sprzedaży i zaangażowania. Nie zabraknie też garści informacji o samej platformie, community i audience.
Prelegenci
Maciej Szamowski, TikTok
10:50 - 11:10
TikTok 2022 - aktualne dane, nowości na platformie.
Prelegenci
Piotr Żurkowski, TikTok
11:10 - 11:30
Przerwa kawowa połączona z sesją networkingową
11:30 - 11:50
Storytelling na miarę naszych czasów. Współpraca z TikTokerami.
Prelegenci
Marta Łysiak, LABCON
Klaudia Jamróz, LABCON
11:50 - 12:15
Co dziś na launch? O tym jak wprowadziliśmy markę JemyJemy na rynek
Prelegenci
Sebastian Pender, Dyrektor Marketingu, Profi S.A.
David Dobrowolski, One Social Lead, Salestube
12:15 - 12:40
Jak wykorzystać TikToka do promocji marki kosmetycznej?
Prelegenci
Albert Radomski, Paid Social Manager, Salestube
12:40 - 13:00
Przerwa kawowa połączona z sesją networkingową
13:05 - 13:30
Kreacja na Tik-Toku w pigułce
Prelegenci
Dominika Skirlo, Creative Lab Lead, TikTok
13:25 - 13:55
Let's do it - on TikTok!
Prelegenci
Anna Balcerowska, Client Service Director, Labcon
Krystian Wydro, Design Team Leader, Labcon
13:55 - 14:35
Panel dyskusyjny z udziałem TikTokerów i marketerów
Naszymi gośćmi będą
Joanna Urbanowska, Social Media & Influencer Marketing Manager, Empik
Sebastian Pender, Dyrektor Marketingu, Profi S.A.,
zetkacper, TikToker,
jefre.i.am,, TikToker,
Marta Łysiak, Managing Director, Labcon
14:45 - 15:30
Lunch połączony z sesją networkingową
Dlaczego warto?
Weźmiesz udział w warsztacie z kreacji tworzonej na żywo!
Poznasz najlepsze best practice kreacji na TikToka.
Posłuchasz inspiracji bezpośrednio od TikTokerów i marketerów
Dowiesz się jak podejść do współpracy z TikTokerami, jakich błędów uniknąć. Garść praktycznej wiedzy i learningów do wdrożenia.
Zero prezentacji sprzedażowych, networking
Co zrobić, aby osiągnąć sukces w działaniach mediowych na TikToku? W jaki sposób wzmocnić swój przekaz i zwiększyć zaangażowanie na TikToku? Na te i na wiele więcej pytań znajdziesz odpowiedź, biorąc udział w evencie.
Zapisz się na event: Rejestracja zakończona!