W odróżnieniu od wielu innych tego typu konferencji, nasz event będzie się opierał na samych konkretach - najlepszych praktykach, insightach oraz case studies. Program tworzy team naszych ekspertów - praktyków biznesu oraz zaproszonych gości - liderów rynku. W programie znajdą się m.in. inspiracje od TikToka, warsztaty z kreacji, case studies z udziałem marketerów & TikTokerów.  Część wykładową zamkniemy panelem dyskusyjnym, z którego uczestnicy dowiedzą się, co o nadchodzących branżowych wyzwaniach sądzą doświadczeni marketerzy i TikTokerzy. Tak owocny dzień zakończymy lunchem połączonym z sesją networkingową.

Zapisz się na event!

Patronat medialny

MMP

Antyweb

28.06.2022

godz. 9:00 - 15:30

Crowne Plaza Warsaw
Rondo Daszyńskiego 2

Dla kogo jest ten event?

Event kierujemy do marketerów, którzy zastanawiają się nad wykorzystaniem TikToka w komunikacji i firm, które mają za sobą pierwsze kroki, ale czują, że nie do końca wykorzystały jeszcze potencjał tej platformy.

Stworzyliśmy formułę, w ramach której dzielimy się nie tylko case studies, learningami, ale która daje naszym klientom przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń.

Zapisz się na event!

Prelegenci

Kamil Wiszowaty

CEO

GroupOneMedia

Rafał Kaniecki

Head of Agency Partnerships, Central Europe

TikTok

Marta Łysiak

Managing Director

Labcon

Dominika Skirlo

Creative Lab Lead

TikTok

Maciej Szamowski

Brand Strategy Lead

TikTok

Piotr Żurkowski

Agency Partnership Manager (Agencies, SaaS)

TikTok

Joanna Urbanowska

Social Media & Influencer Marketing Manager

Empik

Sebastian Pender

Dyrektor Marketingu

Profi S.A.

Sylwia Chmielewska-Fryze

COO

SalesTube

Michał Salamon

E-commerce Lead

SalesTube

David Dobrowolski

One Social Lead

SalesTube

Adam Kręgielewski

Head of Strategy & Social Media

Labcon

Albert Radomski

Paid Social Manager

SalesTube

Natalia Żmuda

Social Media Team Leader

Labcon

Krystian Wydro

Design Team Leader

Labcon

Klaudia Jamróz

Influencer Marketing Manager

Labcon

jefre.i.am

TikToker

zetkacper

TikToker

Anna Balcerowska

Client Service Director

Labcon

Program eventu: Let’s TikTok. Let’s Talk.

Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk.

09:00 - 9:30

Rejestracja uczestników

09:30 - 10:00

Powitalna kawa + networking

10:00 - 10:05

Oficjalne przywitanie

Prelegenci

Rafał Kaniecki, Head of Agency Partnerships, Central Europe TikTok
Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

10:05 - 10:25

TikTok. Z czym to się je?

Konsumpcja TikToka dynamicznie rośnie! W platformie rozsmakowało się wielu nowych użytkowników (w tym tych starszych), a samymi tiktokami zajadamy się coraz częściej. Zasmakowały nam do tego stopnia, że na nasze guilty pleasures poświęcamy więcej czasu, niż na inne platformy. Podczas prezentacji dowiecie się, jakie treści można znaleźć w menu TikToka, a także jaki rodzaj dań cieszy się największą popularnością wśród jego smakoszy. Na pewno zaostrzymy Wam apetyt na tę platformę!

Prelegenci

Adam Kręgielewski, LABCON
Natalia Żmuda, LABCON

10:25 - 10:50

TIKTOK - IT'S A MATCH

Z tej prezentacji dowiesz się jak TikTok wzmacnia przekaz, zwiększa sprzedaż i zaangażowanie. Poznasz drivery, które powodują wzrost sprzedaży i zaangażowania. Nie zabraknie też garści informacji o samej platformie, community i audience.

Prelegenci

Maciej Szamowski, TikTok

10:50 - 11:10

TikTok 2022 - aktualne dane, nowości na platformie.

Prelegenci

Piotr Żurkowski, TikTok

11:10 - 11:30

Przerwa kawowa połączona z sesją networkingową

11:30 - 11:50

Storytelling na miarę naszych czasów. Współpraca z TikTokerami.

Prelegenci

Marta Łysiak, LABCON
Klaudia Jamróz, LABCON

11:50 - 12:15

Co dziś na launch? O tym jak wprowadziliśmy markę JemyJemy na rynek

Prelegenci

Sebastian Pender, Dyrektor Marketingu, Profi S.A.
David Dobrowolski, One Social Lead, Salestube

12:15 - 12:40

Jak wykorzystać TikToka do promocji marki kosmetycznej?

Prelegenci

Albert Radomski, Paid Social Manager, Salestube

12:40 - 13:00

Przerwa kawowa połączona z sesją networkingową

13:05 - 13:30

Kreacja na Tik-Toku w pigułce

Prelegenci

Dominika Skirlo, Creative Lab Lead, TikTok

13:25 - 13:55

Let's do it - on TikTok!

Prelegenci

Anna Balcerowska, Client Service Director, Labcon
Krystian Wydro, Design Team Leader, Labcon

13:55 - 14:35

Panel dyskusyjny z udziałem TikTokerów i marketerów

Naszymi gośćmi będą

Joanna Urbanowska, Social Media & Influencer Marketing Manager, Empik
Sebastian Pender, Dyrektor Marketingu, Profi S.A.,
zetkacper, TikToker,
jefre.i.am,, TikToker,
Marta Łysiak, Managing Director, Labcon

14:45 - 15:30

Lunch połączony z sesją networkingową

Dlaczego warto?

Weźmiesz udział w warsztacie z kreacji tworzonej na żywo!

Poznasz najlepsze best practice kreacji na TikToka.

Posłuchasz inspiracji bezpośrednio od TikTokerów i marketerów

Dowiesz się jak podejść do współpracy z TikTokerami, jakich błędów uniknąć. Garść praktycznej wiedzy i learningów do wdrożenia.

Zero prezentacji sprzedażowych, networking

Co zrobić, aby osiągnąć sukces w działaniach mediowych na TikToku? W jaki sposób wzmocnić swój przekaz i zwiększyć zaangażowanie na TikToku? Na te i na wiele więcej pytań znajdziesz odpowiedź, biorąc udział w evencie.

Zapisz się na event: Rejestracja zakończona!