Szkolenie poświęcone jest zagadnieniu Digital maturity, czyli dojrzałości cyfrowej, które przedstawia, w jakim stopniu w danej firmie i w ramach jej działalności wykorzystujemy dostępne rozwiązania cyfrowe, jak są wdrażane i rozwijane dostępne technologie, innowacje, czy kompetencje pracowników, i w końcu jak postępujący proces cyfryzacji jest realizowany w firmie.
W 2021 r. tylko 9% badanych przez firmę BCG i Google firm realizowała tzw. data-driven marketing, czyli marketing w pełni oparty na danych. Chociaż dojrzałość cyfrowa dotyczy obecnie niemal każdego obszaru działalności firmy, podczas tego szkolenia skupimy się na przedstawieniu aspektu dojrzałości cyfrowej przede wszystkim z perspektywy marketingu.
Podczas szkolenia zostanie omówionych 6 obszarów, które odpowiedzą na najważniejsze pytania, przed jakimi uczestnik stanie chcąc przeprowadzać proces cyfryzacji biznesu w swojej firmie.
Każdy z omawianych obszarów przeprowadzany jest w formie warsztatu, zawierającego wyjaśnienie oraz przykłady wybranych organizacji (analiza wraz z dyskusją).
19/12/2022
9.00-17.00
Eurocentrum, ul. Aleje jerozolimskie 134 Warszawa
19/12/2022
9.00-17.00
Eurocentrum, ul. Aleje jerozolimskie 134 Warszawa
19/12/2022
9.00-17.00
Eurocentrum, ul. Aleje jerozolimskie 134 Warszawa
Trenerzy
Anna Roczniak
Martech Consultant
SalesTube
specjalista w zakresie rozwoju u Klientów Salestube możliwości Google
Marketing Platform oraz innych rozwiązań z obszaru Mar-Tech, Od 4 lat związana z branżą programmatic i technologii. W Salestube, największym Sales Partnerze technologii Google Marketing Platform na rynku CEE- odpowiedzialna przede wszystkim za digital consulting wzakresie programmatic, technologii digital, czy innych usług. Na co dzień pracuje z agencjami, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi w branżach takich jak e-commerce, finanse, IT i wiele innych zarówno z Polski jak i innych krajów w CEE.
Anastasja Kiryna
Data Scientist
SalesTube
Data Scientist w zespole Intelligence Division. Ma 3letnie doświadczenie w analizie marketingowej. Wcześniej odpowiadała za pre- i post-testy w badaniach świadomości marki, obecnie najwięcej zajmuję się modelowaniem atrybucyjnym, analizami CLV i inkrementalem. Odpowiada za Ads Data Hub. Jest zwolenniczką optymalizacji i automatyzacji procesów - zwalnia to czas dla odkrycia nowych ciekawych rzeczy i dalszej optymalizacji pracy.
Michał Jagodziński
SEM Manager
SalesTube
Z branżą SEM związany od 2012 roku. W swojej karierze współpracował między innymi z takimi reklamodawcami jak: Amica, ASUS, AXA, Carsmile, IdeaBank, Generali, Jaguar, Media Expert, Land Rover, Suzuki, UPC.
W Group One od 2013 roku, od początku w dziale SEM. Certyfikowany specjalista z zakresu produktów reklamowych Google. Przeprowadził szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu Google Ads oraz Search Ads 360.
Od 2013 roku w roli SEM Manager w SalesTube. Dba o rozwój kompetencji ponad 10-osobowego zespołu, a także jest liderem grupy roboczej SEM Tech, odpowiedzialnej za wymyślanie, tworzenie i testowanie nowych narzędzi MarTech powiązanych z Google Ads i Search Ads 360.
Program warsztatu: Transformacja cyfrowa - marketing oparty na danych
test 2
- Wstęp do transformacji cyfrowej
- Wskaźniki KPI (digital-first)
- Omówienie 6 wymiarów, które wpływają na dojrzałość marketingu opartego na danych
- Transformacja cyfrowa organizacji - szanse i zagrożenia
- Diagnoza dojrzałości cyfrowej na przykładzie wybranej organizacji
Wstęp do transformacji cyfrowej
Podstawy pomiaru efektywności
Omówienie 6 wymiarów, które wpływają na dojrzałość marketingu opartego na danych
1. Attribution - jak precyzyjnie mierzyć i szacować punkty kontaktu z klientem (customer touchpoint)
2. Assets and ads - w jaki sposób dostarczać przyciągające uwagę, intuicyjne doświadczenia w cyfrowych punktach styku (customer touchpoint)
3. Audience - jak porządkować dane w celu identyfikacji, zrozumienia i wpływania na najbardziej wartościowych odbiorców w całym lejku sprzedażowym.
4. Access - jak skutecznie docierać do zidentyfikowanych odbiorców we wszystkich typach i kanałach reklamowych, przy zachowaniu odpowiedniego poziomu kontroli.
5. Automation - jak optymalizować działania marketingowe w celu zwiększenia rentowności i wzrostu.
6. Organisation - jak usprawnić proces podejmowania decyzji i osiągania wyników poprzez współpracę w ramach zespołów.
Transformacja cyfrowa organizacji - szanse i zagrożenia
Studium przypadku wraz z analizą i dyskusją
Efekty uczenia
Użytkownik wdraża innowacje cyfrowe
dobiera skuteczne kanały, techniki i treści komunikacji, zarządza projektami wdrażania innowacji cyfrowych
Użytkownik identyfikuje obszary wymagające wsparcia
wskazuje, gdzie wdrażanie transformacji cyfrowej może przynieść największe efekty (np. przewagę konkurencyjną)
Użytkownik przygotowuje plan działania
wskazuje działania zwiększające dojrzałość, potrafi wyjaśnić różnicę pomiędzy KPI a metrykami i dopasować je do celów biznesowych.
Zapisz się na warsztat: Transformacja cyfrowa